Welcome to Just Commodores, a site specifically designed for all people who share the same passion as yourself.

New Posts Contact us

Just Commodores Forum Community

It takes just a moment to join our fantastic community

Register

crappest looking cars

andyman

The Only 6sp VZ Wagon
Joined
Mar 29, 2005
Messages
3,783
Reaction score
64
Points
48
Age
31
Location
Orange, NSW
Members Ride
2012 BT50 4x4, 84 Hilux 4x4 & 05 Husky TE450
i know this has been covered before but today i saw a lancer (oldish one) with a modified vz monaro body kit on it including bonnett.

why do people bother
 

Trennaa

Active Member
Joined
Sep 13, 2003
Messages
1,609
Reaction score
20
Points
38
Age
35
Location
Melbourne, AU
Members Ride
Qwerty
originality?
 

vn_wagon

New Member
Joined
Oct 11, 2006
Messages
29
Reaction score
0
Points
0
Location
Central Coast
Members Ride
1989 Vn Commodore Executive wagon
today i was driving through gosford on the central coast in NSW and i seen a 1994 4 door ford laser with the front grill of a 1982 mercedes OMG it was funny

when i get a chance ill post a pic of it
 

minux

Infidel Bear
Joined
Feb 6, 2005
Messages
6,927
Reaction score
232
Points
63
Location
Melbourne
Members Ride
300rwkw FG G6ET/Specialized Tarmac SL4
I was driving today and seen a bog stock soarer and supra...god those things are ugly..why do epople bother buying them :D
 

Shounak

The Kicking Horse
Joined
Apr 20, 2005
Messages
2,500
Reaction score
60
Points
0
Age
35
Location
Vic
Members Ride
VX Executive S2 + XF Panel Van Project
I've seen this car around..

It looks like a Mazda from the side, BA from the front and POS from the back.. Ugly as.. Holdens answer to the AU..
 

bangers

New Member
Joined
Aug 15, 2005
Messages
1,416
Reaction score
17
Points
0
Age
42
Location
NSW
Members Ride
EL FALCON XR6
I've seen this car around..

It looks like a Mazda from the side, BA from the front and POS from the back.. Ugly as.. Holdens answer to the AU..
yeah it was a VE.






just kidding.
 

vn_wagon

New Member
Joined
Oct 11, 2006
Messages
29
Reaction score
0
Points
0
Location
Central Coast
Members Ride
1989 Vn Commodore Executive wagon
I've seen this car around..

It looks like a Mazda from the side, BA from the front and POS from the back.. Ugly as.. Holdens answer to the AU..
yep that sure was a VE... holdens biggest mistake. SO F**KING UGLY

bloody transformers!
 

coolvxss

New Member
Joined
Apr 29, 2006
Messages
718
Reaction score
3
Points
0
Location
canberra
Members Ride
5sp VN Executive1988, VX SS 6sp
today i got in a drag with a pulsar at the lights. Dam it looked funny. had a 20 inch tacho with four shift lights and another 20 gauges on the dash and bonnet. Must have weighed another 1000kgs just with gauges. Also had exhaust and big wheels. Too bad it still had a stock motor with no mods. Beat him heaps easy then he got the shits and started tail gating me for about 1km.
 

vn_wagon

New Member
Joined
Oct 11, 2006
Messages
29
Reaction score
0
Points
0
Location
Central Coast
Members Ride
1989 Vn Commodore Executive wagon
HAHAHA!!!!! he must have been slow. he only tailgated u cause he couldnt do the famous loser drive by LMAO
 

coolvxss

New Member
Joined
Apr 29, 2006
Messages
718
Reaction score
3
Points
0
Location
canberra
Members Ride
5sp VN Executive1988, VX SS 6sp
Yeah i was only doing 80 and his was up behind me reving his car and stuff. Me and my mate were pissing ourselves laughing haha.
 
Top