Welcome to Just Commodores, a site specifically designed for all people who share the same passion as yourself.

New Posts Contact us

Just Commodores Forum Community

It takes just a moment to join our fantastic community

Register

Disgracing Holden one at a time (big merge)

TrikkBen

I'm Back :D
Joined
Apr 2, 2009
Messages
999
Reaction score
12
Points
18
Location
SE, Vic
Website
www.asroilpans.com
Members Ride
BNR32
Hi guys,

I came across this full blown tosser on the way home tonight..... I'll let you make your own decisions on this..... hahaha.. This guy should trade in his poor VE for a Datsun...





Not only is this a disgrace, it sounded like he was racing Vin Diesel....


Ben
 

Trayner

Fresh prince of Pakky, Gangsta
Joined
Aug 21, 2008
Messages
1,411
Reaction score
92
Points
48
Location
Pakenham , VIC
Members Ride
Gangsta Hundy
Yeh ive seen this car too , sounded **** lol
 

Zuicider

Banned
Joined
Dec 17, 2005
Messages
1,740
Reaction score
18
Points
0
Location
Stonedville
Members Ride
Set of thongs
mate had two 4 inch pipes on each side of his vk, was a laugh
 

Cobez

LS-EXUAL
Joined
Feb 22, 2007
Messages
3,095
Reaction score
42
Points
0
Age
35
Members Ride
2004 S2 VY SS Ute
That's as gay as aids.

I dunno what's worse, the ugly car itself, or the twin cannons? Combined, makes for one ugly piece of **** ride with a **** exhaust note.
 

Ado

Are we there yet?
Joined
Apr 6, 2008
Messages
350
Reaction score
4
Points
0
Age
34
Members Ride
vsII statesman L67
Who cares what he has,its his damn car,he can do what he likes.
 

Swordsy

mmmm beer....
Joined
Nov 27, 2007
Messages
261
Reaction score
4
Points
18
Location
Newi NSW
Members Ride
VUII Maloo R8 - HX Tonner - XJR1200 - XR450R
Who cares what he has,its his damn car,he can do what he likes.
Nope, someone should take it off him :thumbsup:
 

CANYONERO

Likes Cheese...
Joined
Mar 29, 2006
Messages
1,028
Reaction score
10
Points
38
Location
Country SA
Members Ride
V8 6spd wif MOMO leavaa.
if he chooses to wank his VE up hes entitled to do it........ personally im not a fan :)
 
Top