Welcome to Just Commodores, a site specifically designed for all people who share the same passion as yourself.

New Posts Contact us

Just Commodores Forum Community

It takes just a moment to join our fantastic community

Register

Phantom SV6 Ute

Maccas90

We're only young once.
Joined
May 31, 2010
Messages
622
Reaction score
0
Points
0
Location
Brisbane
Members Ride
E3 Clubsport R8
Hi Guys,

This is my old SV6, i have just sold it to get my SS. It is a 2008 Phantom Black Manual SV6.

I still thought i'd post it up even though i have sold it, just so anyone who wants to do any of the same mods can see the result.
I kinda miss it as it was my dream car, it just needed a V8 in it. I don't regret selling it though :)

Mods:

Full Leather Interior
Paint & Leather protection
HSVi Steering Wheel (RedHot)
HSVi Gear Knob (RedHot)
Brake Calipers Painted Red
Hard Tonneau – Twin Hump style
Towing Package
20” HSV GTS Rims (Painted Black)
SSL King Springs
2¼” Cat Back Xforce Exhaust
Sound System – Pioneer 12" Sub and JL Audio Splits
Custom Turn by Turn Navigation – Programmed Into The Screen
Maloo Front Bumper
Red SS Floor Mats
Window Tinting – Darkest Legal
Fully De-Badged
Bee Sting Aerial











 

Jonesee

New Member
Joined
Oct 10, 2010
Messages
23
Reaction score
0
Points
0
Age
33
Location
Radelaide
Members Ride
VE SV6 Ute
NOICE! Very nice mate.. :) Deffinately had a good thing going there, and I'm glad I now know what a "bee sting" ariel is lol...
 

CSP

Banned
Joined
Sep 6, 2007
Messages
1,357
Reaction score
36
Points
0
Location
Canberra
Members Ride
my car
LOL!!! Want a HSV look, buy a bloody HSV!!!
 

Maccas90

We're only young once.
Joined
May 31, 2010
Messages
622
Reaction score
0
Points
0
Location
Brisbane
Members Ride
E3 Clubsport R8
LOL!!! Want a HSV look, buy a bloody HSV!!!
good god your right, what was i thinking! i should have just bought a $60,000 6.2L V8 while i was on my P Plates.

Silly me haha
 

SV6SidiUTE

Vroom?
Joined
Feb 13, 2010
Messages
263
Reaction score
0
Points
0
Location
Melbourne
Members Ride
MY10 SV6 Sidi Ute
good god your right, what was i thinking! i should have just bought a $60,000 6.2L V8 while i was on my P Plates.

Silly me haha
lol... ####en CSP.. always negative.

Maccas90, do as you please mate. She's a wonderful creation. :)
 

JooziVEute

New Member
Joined
Sep 14, 2010
Messages
23
Reaction score
0
Points
0
Location
morningten peninsula
Members Ride
VE sv6 ute
hey macca did u just have the stock shocks with SSL's?? if u did do u think i could get away with the stock shocks on the sv6 18's??
cheers
 

Maccas90

We're only young once.
Joined
May 31, 2010
Messages
622
Reaction score
0
Points
0
Location
Brisbane
Members Ride
E3 Clubsport R8
Hey fellas, your really testing my memory here. I believe they were just the stock shocks though.

I think your right with the Stock shocks until you go to SSSL's

sweet car for your P's
Same question, sweet looking car macca ur ss ain't bad either.
Cheers guys.
 

JooziVEute

New Member
Joined
Sep 14, 2010
Messages
23
Reaction score
0
Points
0
Location
morningten peninsula
Members Ride
VE sv6 ute
thanks alot the SSSL's would be asking for just a few to many cops on my p plates i think haha. was booked in for friday but gotta work in the city now so bit shattered but the next week :).
 
Top